AIVO - Aikuisopiskelun tieto-, neuvonta- ja ohjauspalvelut - Aikuiskoulutuksen voimaa yhden katon alta

Tieto-, neuvonta- ja ohjauspalvelut. Aikuiskoulutuksen voimaa yhden katon alta. Kartoita osaamisesi - sähköiset kartoitukset. Ohjaamon yhteydessä osoitteessa Kirkkokatu 25. AIVOsta saa ohjausta tiistaina kello 9-11 ja torstaihin klo 14-16. Päivystämme ti 5.5. klo 12 - 15 Joensuun urheilutalolla Virtapiikki-tapahtumassa. Eri koulutusmuodoista ja tutkinnoista. Oppilaitosten esitteitä ja oppaita. Päivystysaikamme täältä. Löydät AIVOn nyt myös facebookista. Tykkää ja kysy lisätietoja.

OVERVIEW

The site aikuiskoulutuksenvoima.fi presently has an average traffic ranking of zero (the smaller the more traffic). We have examined fifteen pages within the website aikuiskoulutuksenvoima.fi and found two websites linking to aikuiskoulutuksenvoima.fi. There are one social network sites acquired by this website.

AIKUISKOULUTUKSENVOIMA.FI TRAFFIC

The site aikuiskoulutuksenvoima.fi is seeing a variation amounts of traffic all through the year.
Traffic for aikuiskoulutuksenvoima.fi

Traffic ranking (by month) for aikuiskoulutuksenvoima.fi

Traffic ranking by day of the week for aikuiskoulutuksenvoima.fi

we aducate Never stop learning

Laulun sanat muuttuivat Puhu mitä puhut mutta. Kiipeily oli tempaissut minut mukaansa siinä määrin, että myös minä kutsuin itseäni kiipeilijäksi. Mitä on luopuminen? Jos luopuu jostain, niin ei tee jotain mitä ennen teki , ei omista jotain mitä ennen teki , ei ole jotain mitä ennen oli . Hyväksyntää, että se on.

WHAT DOES AIKUISKOULUTUKSENVOIMA.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of aikuiskoulutuksenvoima.fi Mobile Screenshot of aikuiskoulutuksenvoima.fi Tablet Screenshot of aikuiskoulutuksenvoima.fi

AIKUISKOULUTUKSENVOIMA.FI SERVER

We diagnosed that a single page on aikuiskoulutuksenvoima.fi took five thousand three hundred and eighty-two milliseconds to download. I could not detect a SSL certificate, so therefore we consider aikuiskoulutuksenvoima.fi not secure.
80.69.171.2

We detected that this domain is using the nginx server.

HTML TITLE

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site has the following on the homepage, "Aikuiskoulutuksen voimaa yhden katon alta." We noticed that the web page also said " Kartoita osaamisesi - sähköiset kartoitukset." It also stated " Ohjaamon yhteydessä osoitteessa Kirkkokatu 25. AIVOsta saa ohjausta tiistaina kello 9-11 ja torstaihin klo 14-16. klo 12 - 15 Joensuun urheilutalolla Virtapiikki-tapahtumassa. Löydät AIVOn nyt myös facebookista." The header had aikuiskoulutus as the highest ranking keyword.

ANALYZE MORE WEB SITES

Aboamare - aikuiskoulutus

Huomioithan että vaihtamalla kieltä löydät enemmän ajankohtaisia kursseja.

Tervetuloa - Tampereen aikuislukio

Tampereen aikuislukio on toiminut viisikymmentä vuotta tarjoten aikuisille joustavan ja tehokkaan tavan lukion tai ylioppilastutkinnon suorittamiseen sekä tietojen parantamiseen aineopiskelijana lukion eri aineissa. Tyypillinen aikuislukiolainen on nuori aikuinen, mutta opiskelijoita on juuri täysi-iän saavuttaneista eläkeiän ylittäneisiin. Opetusta annetaan iltatunteina ja verkossa. Aikuislukiossa annetaan myös tutkintotavoitteista aikuisten maahanmuuttajien perusopetusta.

Aikuislukiot Tervetuloa aikuislukioon!

Nämä sivut on tarkoitettu Sinulle, joka suunnittelet tai mietit opiskelua aikuislukiossa. Aikuislukiossa voit opiskella erilaisia aineita monin eri tavoin. Voit opiskella yksittäisiä aineita tai suorittaa kokonaisia tutkintoja - ja kaikkea siltä väliltä. Löydät näiltä sivuilta verkossa toimivien opinto-ohjaajien eli verkko-opojen vastauksia yleisimpiin kysymyksiin, joita aikuislukio-opiskelua harkitsevat ja aikuislukioissa jo opiskelevat miettivät.

Aikuisopiskelijan ajatuksia ja esseitä elämästä

Saturday, August 20, 2005. Vastauksena tuolle perinteiselle mallille esitetään, että huipputaitojen synnyssä ei tarvita mitään mystisiä kykyjä, vaan järjestelmällistä ja pitkäaikaista työskentelyä. Yksi haastateltavistani sanoi, että koti pakottaa jotkut neroiksi. Eli ajatuksena oli, et.

Aikuisratsastus

Tampere kutsuu taas hevosten ystäviä HEVOSET-messuille 9. Ehdottomasti menen itse ainakin jos vaan aika sopii.